Kommit hem

Har precis kommit hem från en festival (som ägde rum direkt efter middagen), eller ja vi har där i ca 40 min sedan drog vi hemmåt. För att:
1: det regnade
2: Det var ganska tråkigt (xP)

Men middagen då? Den var helt underbar och lyckad. Många tårar kom, men inga ifrån mina ögon. Tro nu inte att jag är en sådan hård eller känslolös människa för det är jag inte. Jag kan baa inte gråta när jag har mycket människor omkring mig. I alla fall om det är sådanan jag bryr mig om, jag vet inte varför men det bara är så... Konstigt :s
Förstå mig inte fel, jag hade lust att gråta många gånger och tårarna var vid ögon kansten, men sedan försvann dom, dom ville ej ned..

Ska bara skriva en liiiten ska till. Satt nyss brevid mammi och hör detta:
- Hur sätter man ramar på bilder? Nu tänker jag sätta ramar på alla bilder.
Och så sitter hon med mobilen och leker. Priceless.

God natt nu, stor och viktig dag imorgon.
Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0