Jag..

Jag äter isbitar som om det vore socker.
Jag pratar i sömnen om jag är väldigt trött.
Jag älskar att fotografera.
Jag är inte normal.
Jag kan inte ha för många blommor omkring mig annars blir jag snurrig.
Jag kan inte stå för länge i en position för att jag har lätt att svimma.
Jag pratar/skriver strunt när jag är väldigt trött.
Jag sitter på golvet om jag är trött.
Jag kan sova över 12 timmar på en dag.
Jag kan få energin som en 3-åring, kommer snabbt och försvinner lika så.
Jag blir otroligt jobbig när jag är trött.
Jag gillar (faktiskt) att färga mitt hår.
Jag gillar att göra mig fin; fixa håret osv.
Jag har velat bli en professionell dansare.
Jag älskar att dansa.
Jag känner mig tom och livlös utan musik och dans.
Jag gillar (faktiskt) att ha det fint omkring mig.
Jag gillar lukten av nytvättat.
Jag har velat röka..
Jag har dom konstigaste mardrömmarna någonsin.
Jag klarar inte av att gråta i skolan.
Jag håller frustration och sorg innne när jag har människor omlkring mig jag bryr mig om.
Jag kan bli otroligt glad över något såå litet.
Jag är rädd för att tappa kontakten med mina vänner.
Jag vill avslöja mitt jag här, men vågar inte för att jag är rädd för att... jag vet inte.
Jag har haft ont i ryggen på sistoned, men det kommer och går med jämna mellan rum.
Jag har (tydligen) alltid haft fel på min (höger) fot och därför gör den ont nu (?).
Jag älskar kyckling.
Jag är galen i hallon och citrus.

Det var allt om mig just nu, kanske kommer mera någon gång.

Kram och god natt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0