Jag gillar att...

Jag gillar att jag fortvarde är i Rom med mina tankar.
Jag gillar att jag sankar Rom varje minut som går.
Jag gillar att jag gemför Sverige med Rom och Italien varje dag.
Jag gillar att jag sankar eran sällskap på kvällarna.
Jag gillar att jag saknar (nästan) varje person från resan.
Jag gillar att Rom är det ända jag pratar om.
Jag gillar att jag varje dag kollar på foton och minns.


Jag gillar inte att jag jag känner mig tom utan att höra era röster och och se era ansikten.
Jag gillar inte att jag måste vänta så länge för att se och träffa er.
Jag gillar inte att nu när slutet är nära vill jag börja om allt från början.
Jag gillar inte att tiden bara rinner förbi.
Jag gillar inte att vi kommer att skilljas åt om mindre än en vecka.
Jag gillar inte att tänka på vad som kommer..


Jag vill åka dit igen, med er. Börja om, klicka på repet/replay. Stärka banden, skaffa nya och härliga minnen. Men det går inte.. inte nu, nu måste jag leva i tiden som finns och glädja mig åt den.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0