Hungrig och en aning glad

Idag hände det faktiskt något! :D
Jag var och simmade och har precis kommit hem. Under tiden jag var där insåg jag hur mycket jag älskar vattnet och att vara under vattnet. Jag önskar bara att jag kunde se allt lika klart jag ser allt över vattnet utan att ha dom där (fula) simglasögonen, hehe. Det kanske finns linser? haha men aa det är min lilla dröm just nu. (känner mig som ett barn när jag tänker på den)

Så nu ska jag ta en god Risifrutti och en Corny och slappa lite :p
Sedan blir det att grilla ikväll, igen men det ska nog bli kul.

Men fotknöken gör fortvarande ont :( vilket gör mig lite oroad...

Vi flög över Alperna till Rom, så här kommer in liten bild.

Roma in my

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0