Hemma

Nu har jag landat hemma och det borde betyda något bra och trevligt men jag packar mina saker och åker till mammi. Ska nämligen vara där tills imorgon eller på onsdag och komma tillbaka till daddy på torsdag och åka tillbaka till mammi på fredag..


känner mig ganska förvirrad just nu...

Så idag har gått åt att kolla på film (på vägen hem), det blev Another Cindirella Story. Har sätt filmen och tycker verkligen om den.

För att komma till Trailen klicka på bilden ovan. ;)

Men foten gör fortvarande ont, vi får se hur det blir med fotboll imårn... <-- skriver mer om det senare
Ska nog göra som daddy säger, gå till en läkare och få det kollat.

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0