Framme, Fot och Film

Då så, då har vi kommit fram och jag har kollat klart på min film :D Tycker värkligen om den och idag var nog inte sista gången jag kollade på den.



Mitt hår är fortvarande platt sen igår (plattade det till balen) och min fot börjar göra ont igen. Fick värsta "stickningen" utav värk under resan.. Inte så bra, och nu har jag kommit fram till att det inte är fotknölen det är något fel på utan något lite längre ner, får nog gå och kolla upp det om det inte blir bättre. Men nu kör vi bara med en inlindning och det får räcka, heh..



Japp har ganska mycket att göra idag (:o) men så är det om man lämnar allt till sista sekunden, vilket jag ofta gör.

Ska inte tråka ut er mer, jag återkommer senare

Kram
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0