chill på schemat

Idag har jag.... inte gjort någonting ännu, hehe. Men snart ska jag ta mig samman och dra iväg och handla med daddy. Det behövs för att kylsåpet skirker utav tomhet. Och jag vill baka något, men har inga ingridienser förutom lite choklad.

Min lillebror kom hem från sitt kollo igår och gissa hur brun (röd=bränd) han var?!? Känner mig som värsta blekfisen nu och om jag stannar i Sverige hela lovet och vädret kommer att se ut så här kommer jag att förbli det.
Men jag har saknat han, det måste jag erkänna. (fast han sa idag att han inte hade saknat mig, hoppas verkligen att han skojade) 

Så med det tänkte jag dela med mig av en bild jag tog nyss, nämligen en bild på mig.
Inte världens snyggaste eller mest exakta men det kommer, tro mig.


Ha det bra,

Kram från Kaktus :*

Kommentarer
Postat av: MELI

Helgens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/helgens-bloggvinnare-v-25.html

KRAM

2011-06-26 @ 16:58:58
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0