Tillbaka till Tierp..

Hej!

Jag sitter nu med blött hår och en packad väska och väntar på att vi ska åka tillbaka till Tierp. Men som tur är ska vi bara vara där i ca 2 dagar. *happy face*
Jag hade faktiskt tänkt att platta mitt hår men eftersom det är blött vet jag inte om det hinner torka så att jag hinner platta det innan vi åker..

Idag ser vädret lite små tråkigt ut, men då är det perfekt för att sitta i bilen och åka.
Jag har nog inget mer att skriva så jag slänger in en bild inna jag säger hej då. ;)
Då blir de en till katt-bild, men idag på en annan av mina katter, nämligen: Toffie. Den tjockaste och keligaste katten, den som alltid är hemma.


Så, nu säger jag: hej då! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0