Nada and more

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Men jag har plockat lite bär här i trådgården och när jag gjorde det så hittade jag vita vinbär som jag helt hade glömt bort att vi hade.


Och btw, jag skriver något som nog inte har någonting som helst att göra med det jag skrev tidigare.
Ni har väl hört vad som hände i Norge igår? Om inte så kan jag berätta en snabbis av vad som har hänt. Igår har det varit en terror-attack i Oslo, en explosion och det är många skadade och hittitls är siffran döda 98 st. Jag tycker otroligt synd om alla människor som har drabbats på något sätt med tanke på allt som har hänt.
Så mina böner och tankar går till alla sörjande, chockade eller drabbade människor i Norge.

En till lite tragisk sak är att den brittiska sågerskan Amy Winehouse hittades död i sin lägenhet i London idag.
Jag har inte varit ett stort fan av hennes låtar eller så men det finns låtar som är helt okej.
Så här länkar jag en av hennes låtar jag själv tycker är helt okej. (klicka på bliden för att komma vidare)


Ha deet bra,

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0