Lida Country Festival

Jag har precis kommit hem från vad som står ovan: Lida Country Festival. Inte min stil kanske, men det har varit trevligt. Jag har stått och lyssnat på mycket ganska bra musik fakiskt. Jag kan verkligen känna av det i fötterna.

Här kommer lite bilder från festivalen:

På vägen dit, kör jag lite hatt-style. Men på festivalen var deet hatt och möss fritt från min sida.

Några kör "ful-style" med bil och allt.

Dom sålde en massa olika country saker på festvalen. En av dom sakerna var läder i mängder.

Hattar såldes också, det fanns någon hatt för alla.

Några tog det på mer allvar än andra.


Vi avslutade dagen med brända mandlar och live musik, myys.

Så här såg våra ingångs-band ut. (Det oranga ;))

Jaa det var nog det och nu ska det packas!

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0