Krynica Morska

Hej!

Idag har vi då kommit fram till ett ställe som heter Krynica Morska och ligger någon timme ifrån Gdańsk.
Och vi har landat på ett underbart hotell som heter: Hotel Continental och är faktiskt 3 stjärnigt. Men det spelar nog inte en större roll.


Den största delen utav sagen spenderade vi på stranden vilket var, underbart! Senare gick vi ut och åt GODA pannkakor med grädde, frukt och chocklad.

Jag vet, jag ser konstig ut, men jag var ganska mätt xP



Sedan senare mot kvällen gick vi till stranden igen och bara gick ett tag och tog lite kort.




Och ännu senare har jag och min lillebror gjort något som vi har gjort mycket här i Polen: spela luft-hockey. :D




Jag har lite till att visa, så stå ut ;).

Jag har faktiskt aldrig tänkt på att visa upp saker jag köper här men nu gör jag det, haha.
Den första är ett par knapp-örhängen jag köpte idag.


Den andra är ett par tärnigs-örhängen jag också köpte idag.


Och den tredje är en nyckel-prydnad.


Jag har nu under en eller en och en halv dag läst en bok som heter Dear John av Nicolas Sparks, den boken har faktiskt legat på min bokhylla i över 2 månader... Men nu är jag snart klar med den, vilket är både bra och dåligt på sitt sätt.

Jag tidigare idag.

Sedan har jag en Dagens kork att visa från morgonen.

Det står: "Warto było" vilket betyder "Det var värt det".

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0