Krówki och min dag

Tjohoppsan!

Vi har precis kommit tillbaka från en kväll ute i våran lilla "stad" (det finns typ en lååång gå gata och en masa effärer längst med den, men den är mysig) där vi åt och bara gick runt och köpte oss lite gott godis och glass och våfflor. Haha, känner att vi verkligen gottar oss här, nu. :D

Godiset vi köpte heter: "Krówki" ("Ko") och finns i många smaker. Min personliga favorit är "Kakaowa - ciąguktka" (en Kakao smaksat seg "Ko") och "Tradycyjna w czekoladzie - ciąguktka" (en traditinel seg "Ko"). Man köper detta på ett litet stånd och då blir det lite som plock godis och så här såg det ut:




Då passar jag på nu att slänga in två andra bilder ifrån dagen. Vi var nämligen på strande indag fast vädert kunde ha varit bättre :p, men den första bilden är tagen på vägen till stranden och den andra är tagen på stranden.




Med detta säger jag god natt! ^^
kanske inte för att jag ska sova, men för att jag tänker spela lite kort eller kolla på någon film nu och sedan dra mig till sängen. Imårn kan jag kanske visa hur stället vi bor på ser ut. Om ni vill ;)

KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0