Ingen ork för att blogga...

... eller för någonting alls.

Idag ar jag degat framför datorn hela dagen och tro det eller ej så har jag kollat på en film eller rättare sagt en serie: The Vampire Diaries.



Jag har läst hela första boken och halva andra boken. Och nu har jag sätt hela första  och andra sesongen. Serien är helt vrickad om man tänker på hur böckerna är. Men jag har inte kunnat sluta kolla och sen tro det eller ej har jag haft drömmar om serien och böckerna inte alltid dom bästa drömmarna.. Men nog med det nu.

Idag har jag även bakat min kaka igen :D Den med smulad-smuldeg och vinbär ^^

bild repris från några dagar tillbaka, fast det ser bättre ut nu.

Jag har även sovit i 12 timmar varje natt dom två senaste nätterna. Och det har varit... AMAZING!! och helt underbart SKÖNT! :D

Och nu ska jag dra iväg till sängs och sova, kanske i 12 timmar men jag ska sova ett bra tag.

God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0