Hello!

Idag har sluatat med att jag har legat på studsmattan i trädgården och solat mig samtidigt som jag har läst, lyssnat på musik och mumsat i mig goda hallon från gården.

Just nu sitter jag och njuter av mina goda curry nudlar samtidigt som jag letar runt på nätet. Jag letar nämligen efter bra och billiga resor till Australien (ett av mina drömställen) och med resor menar jag typ stundentutbyte eller liknande. Något som är då vi har sommarlov (nästa år eller så) eftersom dom går i skolan då.

Snart ska jag nog stänga av datorn om jag inte hittar något intressant och kanske läsa vidare eller gå på en foto-promenad i trädgården. Eller så kommer jag att prata med La eller så.

Slänger in en liten bild från igår.

Nerd alert, lol.

Kramar :*

P.s
vet någon något ställe eller känner någon som kan göra gratis bloggdesign? Jag vill ändra min, men jag är helt kunskapslös i hur man gör :s Jag blir väldigt glad om någon har något tips. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0