God...

...morgon! (kan jag börja med att säga)

Jag sov till klockan 13 idag! :D 12 hela timmar vilket var otroligt skönt och trevligt.

Efter ett litet tag så ringde La mig och frågade om jag skulle vilja träffa henne och en till vän. Det slutadde med att vi åt på Subway (long time no seen my friend Subway) och tog en varsin frappino med chocklad och satt där och hade det allmänt trevligt.

Senare kom Eleni och träffade oss och vi gick vidare runt i centrum och kollade på kläder (REA-kläder!! :D) och lite smycken. Jag köpte mig något men ska jag vara ärlig så är jag inte seciellt nöjd. Det blev nämligen en suprice-bag från Glitter med en massa olika saker.


lånad bild från La.

Hittils har dagen då varit lyckad! :D

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0