Fruktsallad

Nu sitter jag här och väntar och tänker.. på min framtid och på allt som har hänt.

Mitt sista år på grundskolan har faktiskt (till kanske mångas förvåning) varit fantastiskt. Jag kanske inte har tyckt det när tiden susade förbi, men nu när jag tänker på det så är det min slutstas, att det har varit fantastisk. Det har funnits tider, jag ska inte ljuga när jag ville att tiden skulle gå snabbare eller så, men nu är jag nöjd. Fast tiden kunde ju ha stannat en eller två gånger sådär så att man ska ha kunnat njuta... Men jag skulle aldrig byta ut mina härliga vänner mot andra. ALDRIG.
Och om vi inte komemr att ses eller så, kommer jag att dö.. Tyvär så är det bara.

Okej till andra saker nu, jag har nyss, städat mitt rum :D eller iallafall smycke stället av mit rum, haha. Jag har rätt mycket kvar. Och jag böjade för nån vecka sedan tror jag.

Så nu tänker jag hålla på lite med mina härliga bilder; skriva ut, klistra på väggarna, klippa osv. Det jag älskar med bilder mest är att det är liksom minnen som man har stoppat, sådana som kan överleva allt.

Inatt såg jag även filem 2012, deet är en fantastisk film. Som är så mäktig och den får en att tänka efter lite. I alla fall mig, men inte sådär: "ojj jorden går under.. vi måste bygga skydd.. osv" nej, utan att: "tänk om.."

Ojsan, det här blev ett inlägg som inehåller typ lite allt möjligt, så jag slänger in en bild som kanske inte har någonting att göra med resten ;)



P.s rubriken har ingenting med en fruktsallad att göra, den är här bara för att hela inlägget är som en fruktsallad. Helt blandat.

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0