Efter regn kommr sol...

... eller det gör det väl.?. (Men det regande faktiskt aldrig idag xP)

Idag trodde vi att vädret skulle vara uselt hela dagen, men så var det inte. Så vi slutade med att sitta på stranden.
Idag har jag drukit Tymbark två gånger så jag har två utav Dagens kork.


På den första står det: "Pamiętaj komplementy" vilket betyder "Kom ihåg komplimangerna".


På den andra står det: "Jeszcze jednego?"vilket betyder "En till?".

Det finns en massa saker man faktiskt kan göra förutom att vara på stranden ocg en av dom är att hyra sådana cyklar även kalade för "go-karts" här.



Det finns också många frukt-stånd överallt och såklart har vi handlat på sådana varje dag, hehe.

På stranden är det viktigt att man har vatten och idag hittade jag vatten med Äpple-smak. Goodie, goodie, goodie! ^^




En bild jag tog på stranden när vi väntade på att mammi och hennes kille skulle komma tillbaka med olika saker.

Idag hade jag även köpt något som kallas för Pop-its roliga små saker som smäller när man kastar dom gansk hårt mot marken. Jag tror faktiskt att dom är förbjudna i Sverige :o. Men jag är inte säker på det.


KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0