Czosnów

Hejsan!

Jag sitter just nu i ett härligt rum i Czosnów med min lillebror, hihi. Hotellet vi checkade in på idag är charmigt men ligger ganska öde vilket är synd. Vi åkte i ca 10 timmar så det är väldigt skönt att sitta på en säng in ett rum.
Men så hör ser hotellet ut:


På vägen åt vi (som ja skrev tidigare) på ett stället som heter "Nowa Holandia" och där drack jag min Tymbark och fick min Dagens kork:

Det står "To be continued..." Och ja det säger nog allt (eftersom det är på engelska xP)

På vägen åkte vi igen en liten stad som heter Ameryka. (Amerika på polska)



bilerna är faktiskt inte tagna utav mig utan utav min lillebror. Fina bilder, kan ja bara säga! Eller, vad tyckeer ni?

Men nu ska jag gå, ta en dusch och sedan sova fö att vi ska upp tidigt imorgon för att hälsa på mormor. Och där borta finns det inget internet.. Så det blir nog inget skrivande på några eller någon dag.

Hoppas ni har det bra,

KRAM :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-07-13 @ 21:16:58
Postat av: Magda

Majn Got! Den andra bilden var ju helt underbar! :o

2011-07-13 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0