Sicky Cactus

Hola mis lectores!

Idag har jag vart hos frissan (Y) håret är frescht och snyggt nu :D Köpt en till tröja, hehe :$
något mer? jo, jag är typ sjuk...:
• ont i halsen
• huvudvärk
• trött
• varm
• kall
• feber...
Jo, jag tror man kan säga att jag är sjuk nu. Bra timig känner jag. Ocg det ända jag har lust att göra är att sova, äta glass/is/något kallt, dricka te (med hallonjuicegreji).


ofogeniska jag här, men så ser mitt hår typ ut nu, hoppas man typ ser hur det är-. utpressat smile, ögonen öppna till nästan max. försöker se lite mer frisk ut på bild.. hehe (En annan bild på håret kommer väl nån gång senare nån gång)

Stay healthy!
Kram Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0