måndag

hey

idag gick dagen förbi ganska fort, vilket jag är ganska tacksam för :)
men efter skolan drog jag och pappa till lillebrorsans luciatåg i skolan. Det var ganska mysigt. Jag träffade på mina gamla lärare, så vårat klass foto och våra underskrifter, vilket var trevligt! :D
sedan gick vi och handlade, och där hittade jag mina älskade CORNY!  som jag inte haft på länge och vi köpte lussebullar till imorgon :D :D så Morgondagens frukost kommer nog bestå av en varm lussebulle och kall mjölk ^^

Fast nu ska jag ta fram min bok, läsa det jag inte hade läst tils på fredag, komma ikapp med en ny bok... och sedan måste jag leta efter lite grejeer till mitt arbete om språk :) wish me luck :)


xxo Kaktus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0