LOPPIS

HEj

Jag och 5/4 kompisar stog på Karlaplan och hade loppis för att samla in pengar till våran Rom-resa. Som vi gjorde för 2 veckor sen. Det var skiiiiit kallt, det känndes som om vi var osynliga men vi fick in en hel del pengar iaf :). Men det är lång ifrån hur mycket vi ska ha....
Hela klassen skulle stå på 3 olika platser men alla sket typ i det och sa att dom inte har tillstånd osv, men det hade inte vi heller. Och det hade vi inte sist vi hade EN loppis...
Men vi hade ganska kul.

Oche efter ett litet tag gick jag till kyrkan, (under våran loppis, men det var ok) jag hade snackat med en kompis som sen kom till kyrkan och efteråt träffade vi två till :) Och det var helt okej, men jag blev helt vettskrämd! xp hahaha

xox Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0