What can you do about it, huh?

Hej!

Dålig uppdatering blev det idag, men vad kan man göra, huh? Just det, inget.

Idag har jag dragit med La till gymmet och börjat gymma lite, kännes skönt och på tiden. Jag har velat gå och skaffa gymkort och börja gymma så fort det gick men kunde inte av olika anledningar. Så nu för ett tag sedan (ca 2-3 dagar sen) började jag komma igång med att skaffa det och till slut så gjorde jag det.
Det kännes... trevligt att börja gymma och röra på sig när man har en mål att uppnå (och när man har betalat, haha).

Senare åkte jag och lillebror till mammi och det första vi gör att ta picknick saker och åker iväg till någon park. Tyvär, måste jag nop säga, var jag inte på umör för ha en familje-picknick. Men vad kan man göra? Inget, igen.




tror nog att Tierp förföljer mig.. Såg detta på vägen när jag gick (någon stans) för några dagar sedan.

Xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0