Turning in

Kom hem från gymmet, hungrig och trött så ja tog en Gorby's pirog och nu ska jag bara fixa mig i ordning sp att jag snart snart kan gå och sova. Imorgon är ju faktiskt min första dag då vi har lektioner.

Men det är inte så dåligt jag börjar 9.50 (:)) med min första lektion som är Latin, senare kommer Engelska (lunch), Mentorstid, Historia och sist Spanska. Det blir en lång dag som slutar 16.30 men jag kommer inte att vara hemma förrens runt 17+.

Men det är okej och känns faktiskt bra :). Har skaffat "vänner" i klassen (kan man kanske säga) och det ju bra, right? ;)

I alla fall ska nog inte tråka ut er mer utan nu ska jag fixa allt här och krypa i sängs.

Godnatt :*


random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0