socker-söt?? never

Jag är inte söcker-söt och glad 24/7 fast jag kan försöka vara det andra. Men söcker-söt= never.
Ibland undrar jag varför det är så svårt att komma överrens med min mammi, det är som om hon aldrig riktigt lyssnar :(

I alla fall, jag ska nog dra mig till sängs. Måste bara packa mina saker för den kommande veckan. Jag ska nämligen spendera den hos daddy och då får jag nog se till att sola så det bränner om mig, lol xD

Haha började garva nu, lätt road jag är när jag är små tröttt.

Och det blev inget springa runt i regnet.. det slutade regna, hahahaha xD

Imårn då?
Jo, DÅ ska jag och La gå och träna tiiiidigt och sedan ska vi iväg till Le och äta våfflor med en till kompis. Det blir nog trevligt. Och senare blir det hem till daddy.

Jag uppddaterar väl er imorgon

God natt, sov sött och så vidare haha^^

xox Kaktus

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hej, Jag vet inte vilken klass jag kommer gå i än eftersom jag har inte fått placering ännu. Jag tror att jag kommer bli junior, det blir de flesta men har jag tur så blir jag senior.



Och vad som fick mig att välja att åka iväg till USA som utbytesstudent är för att jag har i princip alltid velat bo i USA, jag tycker allting verkar så mycket roligare där. Jag har även en vän som har bott i USA som har berättat en del om hur det är där och ända sen dess har jag varit helt bestämd på att jag ska åka.



Kram tillbaka ;)

2011-08-08 @ 01:10:03
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0