Shopping i Skärholmen

Som rubriken säger så har jag idag (med La) åkt ända till Skärholmen. Vi åkte långt men handlade en bra massa kläder :D.

- Indiska                    ✔ check
- NewYorker               ✔ check

Btw, I'm love with NewYorker men det visste jag redan.

Så jag lägger upp en bild eller ja två på vad jag har köpt i NewYorker. Det jag köpte på Indiska kan vänta (maybe untill forever xp)


Alla tre är från NewYorker men en av dom är köpt i Polen. Och det är min favorit (en som visar MIGpå tröjan) Pingvin-tröjan.  Ni som inte ser vad som står i prat bubblan så står det: I ♥ (en bild på isbitar).

Close-up look:


Sorry men ljuset var dåligt.. :s

xox Kaktus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0