She is gone forever.. :'(


Hej.
Nej. Allt är inte bra med mig.

Jag fick nyss reda på att min kisse-katt, min älskling, my kitty: Nala är borta forever. Daddy ringde nyss och sa att hon tyvär är borta, hon blev överkörd av en bil.. På en väg som är ett stenkast hemifrån..
Men mannen som körde över henne var snäll nog och ringde daddy och sa vad som hade hänt och frågade om han/vi ville se henne. Daddy ringde mig (jag såg/hörde inte...) och antog att jag ej ville se henne, vilket var helt rätt. För att mitt sista minne av henne ska ej vara hennes överkörda kropp..

Jag fick henne för ca 5 år sedan och hon har en dag 1 varit min fantastiska katt. Visst hon har gjort några (ganska många) osmarta saker, som att kissa på min dator men i slutändan har on alltid varit där och hon har varit som en del utav familjen.
Nala var faktiskt den smartaste katten jag vet, för säg mig vilket katt reagerar på sitt namn som en hund?
Tänkte väl det.. Inte många.
Hon var sällan hemma av två anledningar: 1. hon gillade inte sina (nu vuxna) ungar och dom hade glömt bort att hon var deras mamma och gillade henne inte så mycket heller, 2. hon hatade att vara ensam hemma, när hon var mindre och vi åkte och hanldade sprang hon till grannarna (som ofta var ute) och väntade tills vi var tillbaka.

Nala var min favotit katt och mitt favorit djur i huset, hon och jag var även oftast dom ända tjejerna i huset.

När hon väl var hemma var hon den keligaste katten i huset, det mest sälskapssjuka djuret och den guligaste kissen. Hon hade ett ställe bakom en bröd maskin där hon ofta sov och där hon kunde sitta utan att de andra katterna höll på med henne (jagade osv).

En lite små-rolig sak är att hennes hår var det något med. För att efter att man hade klappat henne och sedan tagit sin hand mot ansiktet eller halsen eller så så kände man hur det började klia. Och så var det bara med hennes hår. Lustigt.


Så nu har jag suttit och gråtit över att min katt Nala är borta. Kan låta otroligt barnsligt men hon var min, hon har varit med mig under 5 år, hon var inte bara en katt, hon var en famijlemedlem och hon kunde få mig att le och skratta. Låter säkert ännu löjligare, men det är en dela utav mig. Lev med det.

En bild bomb kommer nu: (orkade inte fixa något text eller ramar, lev med det)

















♥ You where my best friend when I didn't have anyone. You where my sun and ligth in the dark. And You will always be in my HEART. ♥

hittade något typiskt jag skrev om henne när jag chattade med en kompis:



♥ R.I.P Nala. ♥ :*

Då är detta deppiga inlägg slut nu.. :'( Ska gå och dricka mycket vatten nu för att jag har ont i huvudet.

Ha det bra, antar jag.

Edit: Hittade en till bild, den kommer nu:


♥ R.I.P Nala ♥

Kommentarer
Postat av: Le

Be strong girl! I'm with ya!

2011-08-16 @ 23:56:48
URL: http://progressing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0