Nerdy moi


Jag ÄR en serie-nörd! ;D

När jag väl börjar kolla på en serie så kollar jag på den väldigt mycket, hela tiden, alla avsnitt jag kan. Haha ! xD

Först såg jag alla Vampire Diaries och nu har jag sätt alla Scrubs avsnitten...

Season 1


Season 8



...från säsong 1-9. Och sen när jag har sätt alla så va jag tvungen att kolla på något någon gång för att hålla mig upptagen och nu måste jag se alla avsnitten av serien jag kollar på nu och den serien är: The Legend Of the Seeker. Jag har ifs sätt allt förr, men nu är det dags att se allt igen, hihi.

Season 1 (den jag är på nu)


Jag ska hämta te, ta en dusch, se att avsnitt eller så och sedan sova.


xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0