Like talking to a wall

Det är så det har typ känts nu när jag har pratat med daddy om att jag vill ut och resa, men inte bara resa utan också testa på och studera och plugga. Han har nickat eller pratat med min lillebor eller så och det har helt enklet kännts som om det var en vägg och inte min daddy jag pratade med..
Vi kom inte nån vart känns det som, eller jo men det visste jag redan och det gjorde han med. Men vi kom överrens om att vi jag ska börja med att gå det här året på Kungsholmen och att jag sedan ska tänka på och fundera på om  jag kanske åker till Australien och plugga där i 2-3 månader (på somamren). Men vi får se om det blir av och hur och så, hehe.
jag bjuder på den här bilden så här på dygnet xP lol


xoxo Kaktus


Edit: Inlägget blev allmänt fel så nu är allt klart och fixat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0