Första dagen!


Då var första dagen på Kungsholmen avklarad. Känndes pirrigt och nervöst under upproppet och när vi hade gått till våra klasser. När vi väl kom dit så kom det en trevlig tjej och satte sig brevid mig och nder resten av dagen höll vi mest ihop samtidigt som flera andra också "kom och gick".

Om ni inte vet så säger jag det nu, jag går på den Humanistiska-linjen, alltså MYCKET språk! Kul, Kul! :D
Vi har då en Hum-klass och den besåt av 32 (om jag minns rätt) elever, var av det bara finns 6 st killar.
Så läge verkar våran klass att vara niiice :)

Och jag fick även mitt schema idag. Det är awesome! Jag börjar sent (tre dagar i veckan) och slutar rätt så tidigt. Jag kanske kan visa det senare, om ni vill. ;)

Så för att sammanfatta det hela kan jag säga, det känns inte som om det är på riktigt och jag hoppas att det blir roligt och bra! :D

Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0