Bruno Mars

Edit: Min kära vän Le skrev en viktig sak som jag skrev fel på. Nämligen hans födelse år. Nej, Bruno Mars är inte över 100 år, haha vad fel det blev. Allt är fixat och klart nu!

Så jag är säker på att alla vet vem Bruno Mars är. Han sjunger låten: "just the way you are" (♫.. cuz you are amazing just the way you are ..♫)

I alla fall så har jag lyssna mycket på han nya låtar (från hans skiva Doo-Wops & Hooligans) och det finns en låt som har fastnat mig på minnet och som jag gärna lyssnar på många gånger. Som jag då har gjort idag.

Nämligen en låt som heter: "Count on me"
En låt som jg tycker har a beautiful message - lyrics. Det handlar om att man kan "räkna med sina vänner för det är det vänner är till för", kan man säga.

För att komma till låten är det bara att klicka på bilden nedan eller kolla ned lite för en söt video ^^


Jag har hittat en gullig video med låten i bakgrunden. Check it out!


What more can I say?
Jo, jag kan berätta lite om Bruno.
Han är född den 8 oktobere, 1985 i Honolulu, Hawaii och heter egentligen Peter Gene Hernandez men är känd som Bruno Mars. Efter att ha slutat high school flyttatde han till LA (Los Angeles) för att utveckla sin musik karriär. I Oktober 2010 släpptes hans skiva Doo-Wops & Hooligans men innan dess har han hjälpt till och skrivit texter som bla. Travie McCoys - Billionaire.

Det är väl det jag har att säga om denna artist som jag själv tycker är gnska AMAZING!

xoxo Kaktus

Edit: Min kära vän Le skrev en viktig sak som jag skrev fel på. Nämligen hans födelse år. Nej, Bruno Mars är inte över 100 år, haha vad fel det blev. Allt är fixat och klart nu!


Kommentarer
Postat av: Le

Men Kaktus! Han är väl inte över 100 år gammal?

2011-08-04 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0