Andra dagen

Hej.

Jag har nyss kommit hem från min andra dag på Kungsholmen. Denna dag känndes ganska overklig den med, men idag fick vi en rundvandring på skolan med våra klass-faddrar och vi gjorde lite "bonding" saker med en till klass som äri vårat arbetslag, (och det visar sig vara La's klass, men jag var inte med La uten med några utav hennes klass-kompisar).

Idag var faktiskt en bra dag. Det känns bra att gå på Kungsholmen nu. Jag är nöjd.

Nu ska jag äta och senare: gymmet med La (maybe).

Ha det bra, Kaktus :*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nej jag har inte fått en familj ännu. Och tack, ja vi får hoppas på att får familj väldigt snart!

2011-08-23 @ 18:06:37
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0