Vitt är det nya svarta..?..

Okej nu kommer  jag med ganska många inlägg på raken känner jag men, men ibland får man leva med det :p

Skolavslutningen närmar sig med stora steg och då vill man ofta vara fint klädd. Vi har bestämt att alla tjejer som skulle gå ut 9:an skulle ha en vit klänning på sig och, ja jag vet inte vilken klänning eller så..

Så här kommer några förslag jag har hittat:



En enkel och fin kläning. Det ser också ut som om tyger är väldigt tunt och luftig vilket kan vara bra då det är varmt ute.



Jag tycker att just det här med att kläningen är lite sådär udda är fint just i det hät fallet.

Båda de här klänningarna hittar ni här.



Jag tycker om enkelheten med den här kläningen men den borde ha något mer, som ett bälte kanske?



Under bar klänning, är kär i utseendet, det liksom händer något där :)

Om ni vill komma till hemsidan från dem andra kläningarna är det bara att trycka på bilderna. ;)
Så vad tycker ni? Vilken ska jag välja? Eller ska jag ens välja någon utav dem?

Hoppas ni kanske fick lite inspiration av detta om inte ja då hoppas ja ni kan hjälpa mig.

Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0