Verkligheten knackar på...

Kom nyss hem från ett underbart danspass, till vilket jag tyvär kom 30 min försenat till ( :( ) eftersom de "underbara" bussarna har kommit lite som dem vill idag vilket har lett till en massa stress för min del.

Men jag har lite goda nycheter också, jag har nämligen fixat både mitt pass och ett ID-kort som kommer att komma på onsdag. Vilket är en underbar timing eftersom på torsdagen ska jag och en del av min familj ta färrjan och dra över Balticum (Östersjön) för att träffa min andra lillebror som ska ta nattvarden för första gången.
Det ska både bli spännande att se han igen och skönt att slippa skolan för två dagar.

Ja och idag blir det; plugg, plugg, plugg tillsvidare. Så jag slänger in en låt jag lyssnar på för tillfället.



Bli inte avskräckta av att Justin Bieber's namn syns brevid Chris Brow's, låten är väldigt bra och deras röster passar ihop med varandra. (lyssna bara på texten annars ;) )
//Sunset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0