min torsdag

Hej Hej!
Jag har precis vaknat och känner mig inte alls pigg (sov i mindre än 5 h :o ). Jag hatare att jag inte kunde somna i natt utan bara låg där tills typ 2... :tired:

Men nu måste allt rulla på, jag får inte gå tillbaka till min sköna lilla säng. Dags för frukost sen ska jag hitta något att ta på mig och sen ska jag gå (springa) till bussen och åka till skolan.

Det kommer att bli lite dålig uppdatering idag, för att jag har nämligen en till liksom skola (hemspråk men inte vanlig hemspråk utan HÅRDARE) och den slutar ca. 21 så vi får se hur det blir med uppdateringarna idag.

Men nu måste jag kila iväg och äta lite frukost, mums mums ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0