Fruktansvärt glad

Hejsan svejsan! ;)
Idag är jag fruktasvärt glad av någon anledning, jag vet faktiskt inte varför men det bara är så. Jag känner mig helt enkelt glad.

Kom tillbaka från en ganska härlig dag i skolan. Men det bästa hände ju efter att vi hade slutat. Jag och några kompisar var nämligen kvar i skolan i ca en timme (kanske konstigt, men ja det är sådana vi är; konstiga :p)
Vi satt och chattade med främingar på den här sidan:



(Klicka på bilden så kommer ni dit)

Där kan du helt anonymt chatta med främlingar över hela värden, och du behöver inte avslöja någonting personligt om du inte känner för det. Man kan låtsas vara någon annan eller bara chatta för att man har tråkigt eller kanske känner sig lite ensam. Jag tycker att det här är en jätte rolig sida där jag faktiskt oftast låstas vara någon helt annan än mig själv. Hihi

OBS! Många människor på den sidan är lite oseriösa eller så, så ni behöver inte ta allt eller något av detta seriöst eller på allvar. ;)

Btw, jag har (nästan) köpt en jätte fin vit kläning på H&M idag. :D Hoppas att den kommer att finnas här hemma innom en snar framtid.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0