Mycket denna måndag

Hej.
Vart fullrulle idag. Vaknade runt 7, drog till tåget och träffade min vänner runt 9. Vi skulle nämlign simma. Ingen var riktigt 100 på hur man skulle till badet så vi gick i grupp. Väl på simmningn gick det helt ok. Vi skulle rädda en docka från botten. kuuul
Sen drog jag amber och jonatan till donken :) trevligt trevligt. Därefter bev det tal på svenskan. Det gick bra :D. Och sist men INTE minst hade vi matte prov. (ursäkta språket men) Fan vad det sög! Gick skit... Men i slutet ritatde jag en liten Kaktus ;) hihi.



Och nu tar jag mina sista fruktbitar från min fruktsallad och ska snart ge mig av till gymmet och sen dans ^^

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0