Twilight Saga: Breaking Dawn part 1

Helljo.

Som rubriken säger så var det denna film jag såg på bio idag med min två fina vänner :)
Jag tycker den var bra men på något sätt så segade den ut sig totalt... lite synd. Men det är väl bara ett lite långsammare sätt att komma till det intresanta och självaste actionen, haha.
Vi kom fram till att 11 år är nog en lite låg åldersgräns på den här filmen.

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 poster Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner

För er som inte vat vad Twilight filmerna handlar om så sammanfattar jag lite kort:
Det hanlar om en tjej som heter Bella som blir förälskad i vampyren Edward. Hon vill gärna att han förvandlar henne till vampyr men hans villkor är att Bella gfter sig med honom, som hon i denna film gör.
För att få veta mer, se filmen (eller läs boken)! ;p

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0