dåligt med sömn

hej.

inatt var nog den jobbigaste natten ever (sålänge). jag kunde inte somna eftersom min f*cking fot gjorde så jävla ont och eftersom när jag väl låg i sängen (med den brända foten stående på golvet) så var jag tvungen att springa ner för trappan för att blöta ner min handuk den var inlindad i och fylla på min is-påse med is. Och så gjorde jag varje 20 min(!!) som en automatisk klocka. Men senare runt.. vad var det?.. runt 4-5 (kanske) somnade jag och sov till 9.. Och då blev det wake up! eftersom vi skulle åka till Kolmården (bilder osv kommer i nästa inlägg, typ)..
Och väl där gick jag runt som ett invalid barn, typ små halta, kunde inte liksom gå normalt för det gjorde ont. Men senare kunde jag gå en aning normalt och sist så har jag nu märkt att stället jag brände mig på har fått en blåsa... (y)

and my bad-luck continues..

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0