Tråk

Hej!

Jag sitter just nu i husbilen med min lillebror brevid mig och en filmframför ögonen på mig. Men jag tänkte att jag kanske borde skriva något. Så här kommer det.

Det finns inte mycket att göra här, solen skiner knappt och internet är lika trögt som en vääääädigt seg kola.
Igår grillade vi och såklart fanns myggorna här för att äta upp mig levande.

Så nu ska jag kolla vidare på serien jag kollar på dvs. Blue Water High. En rätt så gammal serie men jag älskar verkligen den! Den utspela sig i Australienoch handar om ett par ungdommar som går i en skola och surfar för att sedan i slutet av året ha chansen att vinna ett kontrakt med en professionl surf-clubb.

Ska nog sluta skriva nu,

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0