Härlig dag

Hej där!

Idag har faktiskt varit en härlig dag. :)
Det började med att jag sov en lång stund innan min lilla kompis H ringde och väckte mig, vi pratade en stund och bestämde att vi skulle träffas och gå och bada på simhallen. Så vi var där i ca. 4 timmar och plaskade runt i vattnet och hade det mysigt. Senare åt vi goda pommes frites som bara är sådär goda på simhallen och efter detta blev det glass i stora lass eller i alla fall så slutade det med 2 glassar var! :D

Och senare efter att jag hade kommit hem så träffade jag kära La, och vi hade det mysigt. Vi gick och bara sackade om allt sådär och drack burn, hihi.

Och nu har daddy och min lillebror gjort en middag som luktar gott, så det ska nog bli gott att äta den om en liten liten stund.

Med detta säger jag nog hej då och god natt! ^^
Fast innan så slänger jag in en bild på min kära lilla kisse: Nala. (För er som undrar så var det hon som kissade på min förra dator.. kommer ni inte ihåg klicka här)


Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0