Göra något

Tjenare!

Idag skulle jag faktiskt göra något (!) xP men såklart så blev det inte så och det har slutat med att jag har kollat på minst 4 filmer idag, och det kommer mer..
Jag vill faktiskt berätta vad det var jag skulle göra, men eftersom jag kanske ska göra det imorgon så sparar jag det till imorgon, hihi.

Nu då, nu ska jag väl gå och göra något ute, kanske spela lite med en tennis boll och karborre "plattor" eller så väntar jag på daddy och min lillebror att bli klara så spelar vi kort (tusen) eller kollar på någon film.

Då passar jag på och slänger in två biler på något jag tycker är för vackert.
Nämligen solnedgångar.




Dom här två är ifrån Gotland 2010.

Ha det gott, God natt och ha det bra!  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0