Keep on rollin', rollin', rollion'...

Så ja kvällen rullar bara på och imorgon är det Valborgsmässoafton, vi ska åka iväg en sväng och vara borta hela dagen, men det ska nog bli mysigt. Vad ska ni göra för något?

Sen jag kom hem har jag bara haft det mysigt och trevligt här hemma, ätit en super god middag (min mammi lagade), kollade på någon dokumentär jag inte riktigt kollade på så mycket jag bara njöt av stunden. Sen har jag också ätit massor av mammis choklad kaka.
Så man kan då säga att jag har tjockat mig på soffan idag. Men ibland behöver man sådana dagar. Hihi

Jag ska sätta mig snart och fixa lite med lite gamla bilder jag har hittat, ska nämligen skriva ut nya och sätta upp den på min vägg med de andra.


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0