Sämsta dagen everrrrrr

Missade att jag kunde gå på makeup rådgivning på body shop som jag var tvungen att boka senast i november ... 
Asså fml. Börjar seriöst gråta nu for real .... Jag hatar det här ... Orkar inte om jag har missat detta nu ..... 
Idag går liksom inte alla som det ska . 
Började med att jag vaknade 5.55 och min buss gick 6.06 så jag hade 5 minuter på mig att äta , klä på mig och gå. (Som tur var hade jag fixat chiapuddinG igår^^) 
Det gick det bara snett på jobbet, skåpet sög och det var allmänt stressigt allt gick fel. Det var måndag helt enkelt. 
Väl hemma skulle jag sätta in pengar på kortet men efter att jag stått i kö till automaten i säkert en kvart så insåg jag när jag satte in kortet att jag inte minns min kortkod .. Bra där .. Skulle sen lämna en tröja på bikbok men visade sig att jag inte hade kvittot med mig 👍🏼👍🏼 underbart. Hade gett mitt SL kort till brorsan så jag fick gå hela vägen hem i kylan i minst en halvtimme i mörkret. Det var inte kul. 
Kom hem trött och frusen och skulle träna det tog mig säkert en timme innan jag satte igång... Men efter det körde jag ihop middag då mamma är sjuk. Hon hade handlat lite mat och jag lyckades tappa 9av12 ägg på golvet när jag packade upp 👍🏼 
Lyckades sen få min brorsa att stanna på vägen hem och köpa ägg då han trodde det var kris så det slutade med att han kom hem 30 minuter senare än vad han skulle aka nyss . 

Ska nog gå och lägga mig och denna dagen bakom mig , godnatt! 


Åhhh vill ha detta och shoppa åh :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0