Tisdag

"Har du haft en bra dag idag?"
"Nej."

Va? Är du så brutalt ärlig??? Vad hände med ett tyst, tråkigt "helt okej" ?? Omg! 

Men nej jag tänker vara ärlig . Idag sög så på många nivåer.. Tänker inte ens skriva ut dom här, så sugiga var dom. 
Men det jag tänker säga är att jobbet var jättestressigt på morgonen med massiv städning som sedan skulle kontrolleras noga O_O stressssssss 
Sedan att verkligen visa hur glad man var att vara där :D (även om man inte alls var det ..) och så förstörde jag min tumme så att jag trodde att jag skulle svimma. Inte av smärtan , although så var (och är den fortfarande) den otrolig ! Men av chock antar jag eller något. Vet inte. Men hur som haver så var det inte direkt körabäret på toppen .... Sedan sög denna underbara tisdag lite till men dessa detaljer slipper ni få höra om ;)! 




Nu är det på tok för sent för mig att sitta upp egentligen , lol.
Godnatt då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0