lucky me....

hejsan! Vi sitter nu vid bordet allihoppa efter en kväll på bowlinghallen :) vi hade det kul, men.... jag förlorade ganska stort, lol. Men innan vi kom och satte oss vid bordet eftermaten så skulle jag lagad den. Eller jag skulle kocka ris. Och det gick åt helvette! Vi sjöng, skrattade och jag skulle hälla ut vattnet från riset och sätta in det i skålar, men såklart så hällde jag halva kastrullen på min fot/mina tår. Så jävla ont det gjorde!! Och nu sitter jag med en påse isbitar på foten, och jag känner hur foten donnar bort/sticks eftersom isen har smällt... Men jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv..än. Iaf senare kommer bilder upp från bowlingen :p xoxo från en Kaktus som borde ligga på sjukhus eller vara instängd någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0