Ont och surpriced...

Har börjat få ont i ryggen igen :s men det kan nog bero på att jag suttit vid TV'n och datorn praktiskt taget hela dagen idag, det får jag nog tänka på imorgon...
Men jag har också en annan värk, nämligen i fotknölen, tror jag har lyckats att vricka den lite sådär idag (:o) eller sent igår kväll..

Och sen har det faktiskt hänt en lite små rolig sak idag. En kille som också har varit i Rom med oss men bor eller kommer inte från Sverige utan på andra isdan balticum (vi kör vidare med den lilla anonymiteten :p) började chatta med mig och vi, okej pratade inte så mycket men mer än någonsin under hela resan. Först frågade han en fråga och loggade ut sedan loggade han in igen och vi chattade. Det var lite sådär surpricing men trevligt :)

Slänger in en bild från en pizzeria vid Colosseum (på drickan vi fick xp hehe)

Roma in my

Mer bilder kan komma sen
Kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0