Söndags lekar

Jobbade idag, vilket inte är så märkvärdigt, jobbar typ hela tiden. Ibland har jag någon dag ledig👍🏼 men det som var kul var hur osköna alla människor från kl 13.30 och till 16.00 var 😳 det var som att dom hade en tävling om vem som kunde få mig att tappa fokus, gråta eller skrika 😒 gick väl sådär kan man väl säga men jag hade verkligen lust att bara ta en bricka och smälla till någon 😊
Om vi börjar från vad som förstörde resten av dagen då :
En man hade beställt mat som skulle dröja så jag skulle ropa ut den sen. Ropade men ingen kommer .. Såklart. Sen kommer han arg fram och säger att han trodde att jag skulle ropa... Jahapp. Aja tänkte inte mycket mer på det, då tappar han all mat och blir så arg att han plockar upp den och kastar ner den på brickan brevid mig. Gav honom såklart en ny och var äckligt snäll i hela sammanhanget men den lilla händelsen förstörde allt. Sen verkade som att alla bara var otrevliga och riktigt stora 💩. Vilket trevligt sätt att avsluta ett redan utdraget söndagspass på 🙌🏼🙌🏼 pls fler sånna dagar...

Annars jobbar jag mycket, väldigt mycket. Om jag inte hade haft basse skulle jag säkert jobbat ännu mer 😳😳😳 meeeeeen cashflow 💪🏼

Slänger in en bild från en lite härligare lördagskväll förra veckan^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0