Måndags pendling

Igår hade jag första gymnastiken efter två veckors "jullov". Innan dess träffade jag jiota på middag i stan och åkte iväg med magen full på nudlar haha. Kändes rätt knökigt i början, maten skumpade runt glatt i magen och efter en hel dags jobb också kunde jag inte hitta orken och lusten att köra .. Men efter uppvärmningen så blev det plötsligt kul :D kan ha något att göra med att vi var en så liten grupp, tror vi kanske var max 10pers medan i vanliga fall åtminstone är dubbelt!O_O 

Kom sen hem runt 21 vilket betydde att jag hade vart hemifrån och upp i sisådär 18-19h när jag väl la mig.. Och nu sitter jag på pendeln in mot jobbet, jag är så trött. MEN, jag är ledig imorgon!! Yesssss. 

Tråkigt inlägg det här haha, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0