Lite från veckan

Den här veckan har varit rätt lallig. 
Inte gjort så mycket matte. Inte tränat så mycket som jag ska. Inte övat på mycket på handstående eller hjulningar alls. 
Och nu ät veckan över. Nu börjar en ny med massvis av saker som ska göras, kul. 
Dream :3

Firade älsklingens födelsedag i torsdags och sedan på lördag bara vi två ^^ vart mysigt. Bakade en tårta till torsdagen som var lyckad :) 

och sen tapas och GOOOODA drinkar igår^^ 




Men det var kul på gymnastiken nu iaf :) hjulningarna sätter sig sakta men säkert lite bättre varje gång även fast jag får personlig träningen med dom på bland annat uppvärmningar haha. Special treatment med hjälp av tränare ✌🏼️ 
Dock så har jag landat på knät så många gånger att jag lätt har världens blåmärke på hela nu, suuuper.
Frivolter är en klar favorit, älskar dom och dom sitter bra också, gör mig glad :D 

Nu är det bara dusch sen sova på schemat, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0