Saknar så att det gör ont 🐨🇦🇺

Igår översköljdes jag utav en enorm saknad efter Australien. Jag ville tillbaka dit, nu. Jag satt på riktigt och bläddrade bland bilder och andra minnen och grät. 
Och allt började med att en tjej jag känner la upp en bild från (mitt älskade) Australien på fb. Efter en snabb check på hennes instagram så var det klart. Jag ville tillbaka. Faktumet att hon var där med sina fyra kompisar fick mig att vilka åka tillbaka ännu mer. Att dom var på de ställerna vi var på för en halvår sen fick mig att vilja åka tillbaka och återuppleva allt igen. Faktumet att jag är här och inte där är inte ok. Skulle göra vad som helst för att kunna åka tillbaka, pausa klockan och njuta .


Byron Bay 

Att gå upp till fyren och njuta av solnedgången i älskade Byron Bay skulle jag ge mycket för. 

Bondi 💙

Tänk att dra ut med brädan på dessa vatten😍🙊


North Stradbroke Island 
Hur kan verkligheten se så sagolik ut? 

Daintree Rainforest

Whitehaven Beach 

Heaven on earth, skojar inte! Kolla bara på vattnet och stranden. Visste ni att det är den finaste stranden på jorden med 98% silica (om jag ej har fel). Man kan tvätta både hår, hud och silver med den utan att sandkornen skrapar! Man fick inte ta någon sand därifrån just för att den är så fin bara NASA fick ta den. Och då används den till glasen införas teleskop, coolt!  Men utöver det så var sanden himmelskt mjuk och gnisslade när man drog med fötterna i den^^

Great Barrier Reef, Maori Wrasse 

Champagne Pools, K'Gari (Fraserisland)

Men jag kommer komma tillbaka! Tänker inte låta det gå för lång tid tills det händer heller! 

Jag ❤️ OZ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0